Το ημερολογιο του πολεμου
![]() | Σεπ 1939 | ![]() | ||||
| 1939 | 1940 | 1941 | 1942 | 1943 | 1944 | 1945 |
| Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
| 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Σαν σημερα 16 Δεκεμβριου
Τελευταια Αρθρογραφια
Εισοδος Μελων


Η μοτοσυκλέτα αυτή κατασκευάστηκε για παραγγελία της Wehrmacht στο εργοστάσιο της BMW αποκλειστικά για στρατιωτική χρήση, σε αντίθεση με τις ήδη υπάρχουσες που απλώς είχαν προσαρμοστεί για τις ανάγκες του μετώπου και είχαν περιορισμένες δυνατότητες.
Η μεγάλη ροπή του κινητήρα, η κίνηση με διαφορικό στο καλάθι, η επιλογή σε αργές-γρηγορες ταχύτητες καθώς και η δυνατότητα κίνησης όπισθεν, την έκαναν μια αξιόλογη μηχανοκίνητη μονάδα στο μέτωπο.
Έφερε πολυβόλο MG42 στο καλάθι και μπορούσε να μεταφέρει άνετα 3 στρατιώτες με πλήρη εξοπλισμό και πολεμοφόδια.
Χρησιμοποιήθηκε κυρίως στο Ανατολικό Μέτωπο αφού είχε και δυνατότητα να παρέχει θέρμανση στα χέρια και τα πόδια του οδηγού καθώς και στα πόδια του επιβάτη του καλαθιού. Επίσης λόγω των μεγάλων ικανοτήτων κίνησης εκτός δρόμου έλαβε μέρος και στις μάχες της Βορείου Αφρικής.
Συνολικά κατασκευάστηκαν περίπου 18000 κομμάτια από το 1942 έως το 1945. Σήμερα αποτελεί συλλεκτικό είδος με πολύ μεγάλη ζήτηση από τους λάτρεις του είδους
