Το ημερολογιο του πολεμου
![]() | Σεπ 1939 | ![]() | ||||
| 1939 | 1940 | 1941 | 1942 | 1943 | 1944 | 1945 |
| Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
| 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Σαν σημερα 16 Δεκεμβριου
Τελευταια Αρθρογραφια
Εισοδος Μελων


Ήταν ένα από τα πρώτα σύγχρονα μαχητικά της εποχής του, με σημαντικές καινοτομίες όπως μόνοκοκ κατασκευή, κλειστό κουβούκλιο πιλότου και πτυσσόμενους τροχούς. Η πρώτη του πτήση έγινε το 1935 και μέχρι το 1945 που σταμάτησε η παραγωγή του, κατασκευάστηκαν περίπου 34.000 αεροπλάνα, ενώ μεγάλος αριθμών Bf 109 εξαγόταν σε άλλες χώρες. Οι πρώτες του επιχειρήσεις ήταν κατά τη διάρκεια του Ισπανικού εμφύλιου πολέμου, ενώ κατά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, ήταν η ραχοκοκαλιά της γερμανικής Luftwaffe
Οι αποστολές του ήταν πολλές, εκτός από την ιδιότητά του ως μαχητικό: συνοδευτικό βομβαρδιστικών, αναγνωριστικό ακόμα και μικρής κλίμακας βομβαρδιστικό. Πρόκειται για το μεγαλύτερο σε παραγωγή αεροπλάνο του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου και κυκλοφόρησε σε περισσότερες από 40 εκδόσεις κατά τη διάρκεια παραγωγής του

Luftwaffe, Spitfire, Yakovlev Yak-9, Aichi M6A1, Graf Zeppelin, Επιχείρηση Mercury, Ivan Kozhedub